Oktober

Insåg precis att det var snart två månader sen jag uppdaterade bloggen. Ett riktigt deppigt inlägg senast, all kärlek till den fina killen.
 
Livet går vidare, varesej man vill eller ej. Jag jobbar, promenerar och försöker äta nyttigt. Ibland kan jag sova lite till och med, även fast det är lite svårt. Har aldrig haft svårt med sömnen men nu har jag svårt att somna på kvällarna och vaknar oftast tidigt på mornarna. Jobbigt. Hela jag blir trött av det. Har tagit ut en semestervecka i December dock. Ska bli skönt att slappa lite och göra annat. Planen är att åka ner till vår lägenhet på Gran Canaria, hyra en bil och utforska ön. Än så länge är jag ensam.. och jag tror det får förbli så också. Behöver vara själv ett tag. Hinna landa, tänka och hitta mig själv.
 
För tillfället är jag mellan två boenden. Sover på en tältsäng hos en kompis.. oerhört exklusivt. Cirka 32 kvm och två trötta tjejer.. blir lite intensivt. Därför ska det bli såååå skönt att om 12 dagar hämta ut nycklarna till min lägenhet och flytta in alla möbler. Längtar!
 
 
Btw, insåg precis att jag fyller 26 om 4 månader. Wäääy... #gammal :(
 
 

Kommentera här: